Είναι πολύ refreshing να βλέπεις μια εταιρεία σαν τα Starbucks, που απο τα μέσα του '90 φύτρωναν σαν μανιτάρια παντού με το ίδιο απρόσωπο design σε όλο τον κόσμο.
Τα τελευταία 2 χρόνια παρατηρείται αλλαγή πλεύσης όσο αφορά το design των μαγαζιών τους, να αναθέτουν την μελέτη-κατασκευή σε διαφορετικούς αρχιτέκτονες με αποτέλεσμα να φτοιάχνουν πολύ πιο sustainable-unique looking μαγαζιά και να έχουν άμεση σχέση με τον περιβάλλοντα χώρο στον οποίο βρίσκονται.
2 παραδείγματα έχω βρεί που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον το οποίο το ένα το είχα ήδη ανεβάσει στο 1ο μου post.
TOKYO- kengo kuma & associates
PHOTOS : KENGO KUMA
Τα τελευταία 2 χρόνια παρατηρείται αλλαγή πλεύσης όσο αφορά το design των μαγαζιών τους, να αναθέτουν την μελέτη-κατασκευή σε διαφορετικούς αρχιτέκτονες με αποτέλεσμα να φτοιάχνουν πολύ πιο sustainable-unique looking μαγαζιά και να έχουν άμεση σχέση με τον περιβάλλοντα χώρο στον οποίο βρίσκονται.
2 παραδείγματα έχω βρεί που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον το οποίο το ένα το είχα ήδη ανεβάσει στο 1ο μου post.
TOKYO- kengo kuma & associates
PHOTOS : KENGO KUMA
Kala fadastiko design gia magazi!
ReplyDeleteΚαι τα δυο ειναι φοβερα μαγαζια.
ReplyDeleteΕ, τελικα το φασόν μπορει να ειναι η ευκολη λυση αλλα στο τέλος το βαριεται ακομη και αυτος που δεν εχει αισθητικη παιδια.